Päivät menee kiitämällä ja tuntuu etten saa yhtään mitään tehdyksi. No eihän mun oikeastaan tarvikkaan sillä oon sairaslomalla. Olen siis levähdellyt ja mulla oli reilun viikon selkä ihan sairaan kipeä. Epäilen, että olin jotenkin venäyttänyt sen koirien kanssa ulkoillessa. Selän vuoksi ompelemista oli mahdoton edes ajatella, istuminenkin oli vaikeaa. Sohvalta löysin hyvän asennon kun tuin tyynyillä itseni istumaan :) Siinä kokeilin vähän neuloakkin. Syntyi uudet hahtuvapökät. Lankana Pirtin kehräämön hahtuva, vihertävä sävyltään. Aivan eri luokkaa neuloa edelliseen Virolaiseen hahtuvaan verrattuna. Näiden pöksyjen myötä mulle tais syntyä oikea hahtuva innostus. Mallina tällä kertaa verkkoneulelehti Ullassa julkaistu ohje. Tosi mukava ja helppo ohje, suosittelen. Housujen toimivuus päästään testaamaan sitten kesän kuluessa :)

              
                         Pepussa neulahuovutettu ötökkä. Kai tuo apina yrittää olla :)