Hieman kuulumisia vaikka ei mulla ole mitään käsitystä lukeeko tätä blogia joku :) Yleistä ensin ennen käsitöitä :) Maha-asukilla näytti kaikki olevan rakenneultrassa kohdillaan. Tosin minulla alkoi viime viikolla supistelemaan töissä kipeästi ja kävin neuvolalääkärillä kaksi viikkoa lepoa sairaslomalla olen siis nyt. Paikat olivat kuitenkin onneksi visusti kiinni. Veikkaan, että stressi vaikutti aikalailla nuihin supistuksiin, töissä oli ihan mahdoton kiire ja hädin tuskin pääsi työvuoron aikana syömään. Nyt kun olen saanut levähtää kotona niin supistuksia on tullut päivässä muutama korkeintaan eikä ne ole kipeitä vaan ihan harjoitussupistuksia.

Meillä on kaiken lisäksi muutto edessä tässä kuussa. Saatiin isompi asunto ja mikä parasta luhtitalon pääty ja pieni pihakin, pääsee helpommin kulkemaan koirien ja vaunujen kanssa ja vauvan pystyy jättäämään takapihalle vaunuihin nukkumaan. Odotan muuttoa tosi paljon nykyinen asunto alkaa olemana niin ahdas. Tosin hieman jännittää koirien sopeutuminen.

Käsitöitä oon tehnyt tai ainakin kankaita ostellut. Suunnitelmia on vaikka mitä mutta odottelen sitä muuttoa ensin josko sitten ehtisi enmmän ompelemaan. Ostin tuossa pari viikkoa sitten saumurin ja on se vaan niin kätevä laite. Viimeksi olen ommellut saumurilla joskus kymmenen vuotta sitten, että tämä on tälläistä opettelua vielä. Viime aikoina olen lähinnä keskittynyt neulomaan maha-asukilleppa tietty. Tässä vähän esimakua siitä mitä on syntymässä.

                   1283385.jpg
                     Tilkkutäkin palasia, ihan seiskaveikasta värinä ruskea ja omenanvihreä

                   1283386.jpg
                   Masuasukille tämäkin, paljasta myöhemmin mitä siitä sitten tuli ;)